Spelavonden in het Open Huis

Je houdt van gezelschapsspellen, maar hebt niet zo vaak een gezelschap? Je wil wel eens een nieuw en hedendaags spel leren kennen? Je zou op een vrijdagavond wel eens niet naar tv willen kijken maar iets anders doen? De Gentse gezelschapsspellenclub 'De Speltafel' biedt de oplossing.
Op de tweede vrijdagavond van elke maand (behalve de zomermaanden) tussen 20 en 24 uur staat het 'Open Huis' immers in het teken van samen spelen. Spellenclub 'De Speltafel' heet je er welkom en maakt je wegwijs in het aanbod.
Als bijdrage in de kosten betaal je € 2.
Drankjes en versnaperingen zijn beschikbaar tegen een schappelijke prijs.
De opbrengst komt volledig ten goede aan Welzijnsschakel Borluut.
Agenda
Onze eerstvolgende spelavond gaat door op vrijdag 11 september 2026 van 20u tot 24u in 'Open Huis' – Sint-Denijs-Westrem (Pastorijdreef 6 – 9051 Sint-Denijs-Westrem).
Er is geen spelavond in juli en augustus.
In 2026: uitzonderlijk géén spelavond in december.
Iedereen welkom!

